20070316


With every step I take the less I know myself
every vow I break on my way towards your heart
countless times I've prayed for forgiveness
but Gods just laugh at my face
and this path remains leading me into solitude's arms

Så en fråga har kommit på tal. Är det dags för ett byte? Byte av salong, byte av stad. Mamma tycker jag ska satsa på Göteborg. Utan att jag ens har sagt något till henne så tyckte hon att det skulle vara bra för mig att komma bort från den här staden, och jag kan inte annat än att hålla med henne. Så imon ska jag kolla upp Panache, om det är så bra som det står att det är. Gillar jag det så frågar jag. Annars blir det tillbaka till Jönköping utan nya drömmar. Vad svårt. Varför ska allt vara så svårt. Egentligen vill jag inte ta studenten, för jag vill inte bli vuxen. Jag vill vara 15 för resten av livet. Det var det bästa året! Och om det nu blir Göteborg, guuud så skönt det skulle vara, men skulle du följa med mig. En lägenhet kanske är bättre där nere, än här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback