All in!

Helgen har varit bra, mycket mindre festande än vad jag hade tänkt, men den var bra ändå. Göteborg är alltid mysigt. Särskillt när solen skiner och alla är glada. Men jag håller med. Kul att vara 5e hjulet. Alltid det 5e hjulet. Mina systrar blir bara äldre, det är inget som förändrar det. Och jag kommer alltid vara yngst, minst och värst av alla de tre. Men så är det. Jag får leva med det. Och jag trivs ganska bra med det oxå för den delen!

Fiorucci hade inte fått in klänningarna än men till våren kommer det ca 10 modeller i vitt och då får jag åka ner igen! My & Malin, ni kanske vill följa med? Så kör vi ut Jossan & Aalex ur deras lägenhet haha. Det vore toppen. Emma, min lilla femma, vi får ta och festa te'et nästa helg eller nåt. Och Jone, du borde ha mer framförhållning haha. Vi ses mer när du kommer hem nästa gång.

Just idag känns det som nothing can bring me down. Jaa eller ja. Det där bakslaget som min kära mor tipsade My om har ju kommit, men inte ens det får mig på dåligt humör. Borde tänka mer på provet imon. Plugga mer och vara mera duktig. Men jag orkar inte, vill inte. . Men ändå sitter jag här och ler! Vad kan det bero på. Kanske att D kommer hit på tisdag? Ja, om jag nu inte bestämmer mig för att åka till Lager och försöka handla upp mina sista pengar förstås. Eller kan det vara för att jag känner mig helt fri från O? Jag vet inte. Nåt är det, och det känns jävla bra!

Kommentarer
Postat av: myranfyran

om emma är femma så kan väl iaf jag få vara fyra?! haha. jag blev också helt lycklig när jag läste inlägget. konstigt va. men det är väl så när man umgås mycket. man synkar ju till och med mensen. oooouu oouuuhh love is in the air, hör du inte hur vackert jag sjunger. d kommer hit nanananana. tur att jag är din retliga lillasyster du :P

2007-03-18 @ 19:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback