Det ba blev så.....

Solen skiner och himlen är blå la la la... Kommer ni ihåg den låten, vi sjöng den alltid i 1an-3an med fröken Lena : ) Och här sitter jag i min allra snyggaste outfit (pyjamasbyxor & tshirt) och kan verkligen inte sluta skratta..! Det var så kul igår när vi var och fikade och Lollo kom på "fingergrejen", om jag kan kalla det så. Haha. Det var veckans höjdpunkt såhär långt. Eftersom det bara är onsdagförmiddag så tror jag att det kommer komma fler såna tillfällen. Typ på fredag kanske. Jag & Nella ska till Växjö till hennes syster. Studio54 fest.. Kanske är det så att någon har lite glitterkläder att låna mig? Då jag själv knappt inte äger ett enda plagg med glitter på. Joo jag har ju det gula linnet med en rosa sjöhäst på. Men den är ju inte så stor och inte så rosa heller längre för den delen. Dumt. Hade ju vatt en höjdare annars, inte! Men det blir nog kul, lite annat folk för en gångs skull.
På lördag blir det fest igen. Fast i Jkpg den här gången. Det kan nog bli lika spännande som vanligt, det blir ju vad man gör det till, som vi brukar säga. Och ja, vi brukar alltid göra det till något bra. Med lite vin i kroppen så blir den här staden mycket roligare, det kan jag bara inte förstå...
Jag tror att för första gången i hela mitt liv känner jag att jag verkligen klarar mig utan någon att krama och hålla i handen, och tänk nu på att det är vår. Jag klarar knappt av min egen pappa. Åååh han går mig på nerverna. Varför kan inte han ha ett vanligt jobb och jobba alla dagar som vanliga människor gör.. Så män? Nee. För en gångs skull så säger jag nej.

You ought to know:
Just because you're full of it, it doesn't mean that you're the shit
So take a good look at me
Now, here's some good advice: Try some manners, fuckface!

Kommentarer
Postat av: my

jag har news update om han som sa det ba blev så! haha så roligt. jag fikade med henne idag. och du fingergrejen var ju sjukt skoj, men hur rolig är ite mormor då? louise is da shit. hoho. nu ska jag ha lektion men jag kanske slår en signal sen för jag vill också skratta!

2007-03-28 @ 14:24:53
Postat av: my

ps. glöm inte lingonhinken om du åker ospecificerat utomlands någon gång! ds.

2007-03-28 @ 14:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback