Det vet jag nu.

Usch. Jag har börjat skriva på det här inlägget tre gånger nu. Men inget låter rätt. Inget ser bra ut. Inget känns bra just nu. Kanske O.C inte var så bra just ikväll. Det har väl hänt både bra och dåliga saker idag antar jag. 
När jag kom hem och satte mig framför datorn så var skärmen helt tom. Inga nya meddelanden nånstans och det var då jag insåg att jag blivit lurad. Lurad, igen. Det var ungefär då jag bestämde mig för att deppa ihop framför O.C och det var ungefär samtidigt som Linus ringde och gratulerade mig på kvinnodagen. Eller vad det nu heter. Förutom att han sa grattis och jag sa tack så hade vi inte särskillt mycket att prata om. Han var pank och jag var deppig. That's it. Där var den vänskapen tillbaka på ruta ett igen. Om vi kommer till ruta två den här gången, det tvivlar jag på. Det kanske inte gör något. Vad vet jag. Jag verkar inte veta nånting.
Robin ska fara halvvägs genom Sverige för att hälsa på sin vän. Vad kul tänkte jag då och kände att jag vill bara bort från den här staden. Han frågade lite ironiskt om jag skulle följa med och det var inte långt ifrån att jag sa ja på allvar. Men sen sa han att vi kunde mysa en annan gång. Haha. Ja, visst... Om 6 år? Det verkar vara den intervallen vi har på att träffas.
Ibland tror jag att Adam kan läsa mina tankar. För han frågade om jag ville följa med till Västervik på lördag. Ja, vilken lycka! Men sen en sekund efter kom jag på att jag jobbar både lördag och söndag. Men han sa att jag gärna fick följa med en annan gång. Det var ju bra..! Jag gillar verkligen Västervik. När jag blir gammal så kanske jag köper tillbaka gården. Den är verkligen underbar på somrarna. Jag ville alltid bo där när jag var liten.. Dreams, dreams, dreams.. MEN eftersom Adam även krossade alla mina planer på att gå ut nästa torsdag så hoppas jag att My tar mitt förslag på fullaste allvar och tar ledigt nästa fredag haha. Det skulle vara såå bra. Snälla, gör det! Jag behöver det så mycket. En hel kväll med bastu, lite öl, lite vin och spela TP. Kanske tillochmed vuxenfrågorna.
Förutom allt det här så har jag den värsta sortens huvudvärk, och har haft det hela dagen, men på toppen av allt det så åker Angelica tillbaka till Paris på måndag. Och det är tråkigt, jobbigt och dumt. Känns egentligen inte som att det har funnits nån tid nu när du har varit hemma.
Nella, jag följer ditt råd. Han kommer. Och vi ska fika. Men vi skulle ju fika på måndag med!!! Just det. Oj ja.. Men jag kan fika två gånger. Det har jag gjort förr... Alltid gott.
Nu ska jag gå och lägga mig. Tänka över mina synder riktigt noga för att sen komma på att det inte går att ångra sig och sen ska jag sova riktigt skönt. I min säng, mina lakan, mitt täcke och mina kuddar. Det blir visst bara jag och mina spöken inatt igen.
 Att 1+1 blir 2, det har jag aldrig varit med om. Men att 1*1 blir 0, Det vet jag nu.


Kommentarer
Postat av: A

vill inte åka tillbaka. tycker också det är tråkigt jobbigt och dumt :(

2007-03-09 @ 14:30:39
Postat av: Nella

Kattis, jag vet inte om jag kan/har råd att komma på måndag. Jag får se. men du måste förstås ha dina böcker!? Vi får prata om det senare. Puss

2007-03-10 @ 01:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback