Initialer all over again.

O. Jag vill faktiskt inte hitta någon annan att äta glass med på utsikten. Det är ju en sak som vi gör. Men om du är så upptagen så ska jag inte störa dig. Jag vet att jag säger det ofta, att jag ska lämna dig ifred. Och det hade varit mycket lättare att göra det nu, om du hade köpt lägenheten ihop med henne. Det kanske låter konstigt. Fast å andra sidan så vill jag inte ha något av dig längre. Inte som det var innan. Jag har kommit över dig. Och det känns bra. Väldigt bra. Nu kanske jag också kan börja bygga upp ett normalt liv.

M. Jag vill att du ska jobba mina helger.. Det hade varit så mycket bättre. Nu kommer vi aldrig kunna gå ut samtidigt igen haha. Bra/dåligt? Inte vet jag. Fråga alla andra.. G&A tycker nog det är dumt, eftersom vi är Såna partyprinsessor, eller hur var det han sa? Ha. Visst serrö.

M. Vart har du tagit vägen? Svårt att förstå. Du är så nära men känns så långt bort. Jag tycker inte det är kul att bli sviken av dig helg efter helg. Vi kanske ska göra något åt det här?

J. Jag förstår det bara inte.

A. Saknar dig redan. Det är så långt kvar tills du kommer hem nästa gång! Men vi kan väl komma ner och hälsa på dig va? Mamma var ju liite sugen haha. Hoppas att det blir av.

D. Vad konstigt. Jag längtar till mässan. Dels för att det ska bli kul att se/uppleva, jag och My är ju ganska nya på den fronten, och dels för att du kanske, kanske ska dit. Jättekonstigt verkligen. Men det var trevligt i måndags. Lite trevligare än vad jag hade förväntat mig och det kanske är dumt. Ja, det är dumt. Väldigt dumt....


Kommentarer
Postat av: hon som gâr under initialen A

klart ni ska komma ner o hälsa pâ igen =)
det är ju nu det är som vackrast! nu är det vâr ju :p
saknar dig med redan men 123 dagar kvar de gâr snabbt ;)
kärlek

2007-03-14 @ 09:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback