Jag kanske ger upp snart.

Idag är det verkligen en märklig dag. Vaknade 05.20 av min väckarklocka, som Louise lovade att stänga av, vilket hon inte gjorde. Sen somnade jag naturligtvis om och vaknade av mig självt vid 10. Trodde jag kunde sova längre med tanke på hur lite jag sov i helgen. Fast det var en skoj helg. Många roliga människor, och fulla! Ja käre nån. Men ja. Jobb och lite sömn, det är ju helt klart en dålig kombination. Så jag ska försöka bättra mig. Det kommer Nog gå bra.
Annars är jag bara trött på Allt. Känns det som iaf. Jag vet om min vän ljuger för mig. För hon är nämligen inte så bra på att ljuga. Bara när hon ska säga vart hon är haha. Så, Du behöver inte låtsas att du känner henne bättre än mig, eller att du vill mig väl. För det går jag inte på. Om du skäms, säg det istället. Dumt att låtsas som nåt annat. Om det är något annat, så säg det istället då. För något är det ju. Den här staden är väldigt liten. Särskillt när man känner folk med stora munnar. Som mer än gärna tänjer lite på sanningen. Jag bryr mig inte om vad "han" ska tycka. Och om han nu skulle bli arg eller något sådant så är det mest pinsamt för honom då han har sagt att han inte bryr sig det minsta om mig. Frågan är egentligen. Vad är det Du är rädd för? Men ärligt sagt. Så skiter jag nog i vad du är rädd för. Den här stan är alldeles för liten för att bry sig om det. Och jag har mina egna rädslor att handskas med. Så tills nästa gång. Adjö.

Kommentarer
Postat av: my

är jag verligen så dålig på att ljuga?! haha jag veeet jag suger på att ljuga men det är väl ganska positivt egentligen

2007-03-12 @ 20:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback