Bojkotta Melodifestivalen.

Från och med igår, så ska jag aldrig mer kolla på Melodifestivalen. Om inte Kent, Lars Winnerbäck eller BackyardBabies är med och tävlar förstås, men jag tror inte det kommer hända. Hur kan en så stor och välkänd tävling sluta i så stort fiasko?! Personligen så tycker jag att både Sverige och Finland var vinnande bidrag. Jag gillade verkligen Hanna Pakarinen, som tävlade för Finland, för hon var en blandning mellan Jill Johnson och Evenescense, hon hade en bra låt och så kom hon så dåligt till. Usch. Jag gillade även tjejen som hade en låt som lät som Madonnas Ray of light och blandade ihop den med Björk. Hon var bra. Jag är iaf vansinnig på denna dåliga tävling. Usch.
Nu ska jag göra mig iordning för att åka bort till Sörängen för lite trevligt födelsedagsfika. Gunnsan 43 år. Grattis till dig. Jag ska mysa med de små kattungarna oxå. Och de små barnen. Och så ska jag äta massa tårta, endast för jag är så lack på att jag inte kan skriva ett bra projektarbete. Jag gillar knappt tårta, men mycket ska jag äta. Sen ska jag hem och sitta HELA långa kvällen framför min dator med mitt dumma skrivande. Vilken lycka.


Ola salo & Hanna Pakarinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback