I have all I need cause everythings on Tv.

Jag kan helt enkelt inte skaka av mig min dröm från inatt. Det sjukaste var att när jag somnade om så fortsatte drömmen där den slutade. Helt galet. Men inte mig emot. I min dröm var jag tillsammans med Andreas Tyrone Svensson, även kallad Dregen. Men jag fick inte säga Dregen till honom i drömmen, utan jag fick bara säga Andreas, för annars så var jag som alla andra brudar haha. Och Nicke Borg satt i en källare och lekte med plastfolie och vaselin(?!), vad han nu skulle med det till. Ledsen My men jag tror inte din blivande man är helt frisk. Jag vet ju det, för jag drömde ju om honom med haha. Usch. Jag måste hitta ett bättre fritidsintresse än att bara lyssna på BackyardBabies och läsa boken... Fast jag har ju inte kommit till slutet än. Sen efter det, då ska jag ta tag i det...

Hoppas verkligen att Kristin, från Gbg, ringer snart för att säga att jag har fått jobbet eller för att säga att jag inte har fått det för nu har jag så ont i magen för jag är så nervös... Jag har tillochmed ätit RödTriangel tabletterna men inte ens dom hjälper ha. Usch ja. Nee..
Min kund kommer inte fören om en timme. Fram till dess ska jag...... läsa en tidning!

Kommentarer
Postat av: Nella

Kattis jag har pysslat klart med vårt album nu! Du får skylla dig själv med resultatet men det är iaf klart! SKÖNT! Puss

2007-05-05 @ 22:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback