It's all in the game baby - it's acceptable losses

Har verkligen suttit här länge nu och kan inte komma fram till någonting alls. Jag vet mycket väl att jag är sent ute men det är då jag brukar kunna prestera som bäst. Men inte ikväll. Det är praktiskt taget omöjligt. Den här tröttheten som har varit i min kropp den senaste veckan vill verkligen inte försvinna. Och ändå kan jag knappt sova. Den här huvudvärken gör mig galen snart. Egentligen vill jag stanna hemma från skolan imon, men det går inte. Och Stockholm känns inte alls lockande för tillfället. Jag vill bara gräva ner mig i min säng och stanna där tills jag känner mig bättre. Men kommer jag göra det då? Andreas trodde ju att jag känner panik inför studenten och livet efter det. Troligtvis var det väl bara något han slängde ur sig för att få mig att må bättre. Men det kanske är så. Jag vill nästan inte ta studenten. Jag vill inte sluta skolan för jag känner mig inte färdig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback