Lördag.

Vilken vecka alltså. Ja Stockholm var bra mycket bättre än vad jag hade väntat mig. Trots att vissa personer kunde gjort saker och ting lite annorlunda. Men allt som allt så var det bra. Mysigt. Kul & trevligt. Det var nog den billigaste kvällen i mitt liv tror jag. Jag gjorde åt 250:- och då var vi ändå inne på två krogar, åkte taxi och var kalasfulla.
Jag hittade min jättefina sköna tröja på Monki så jag köpte naturligtvis den. Och jag kommer nog ha på mig den jämt tror jag. Helt klart en ny favorit.
Kursen på Goldwell var väl Ok. Charles var lite väl uppspeedad för min del men han var ju jätteduktig på sin sak. Och jaa, lite tips och råd fick man väl med sig hem i bagaget.

Idag är det lördag. Visste ni det? För mig känns det som söndag och helt naturligt att ha gått i pyjamas hela dagen. Fast nu har jag gjort iordning mig så jag känner mig lite piggare. Ska äta snart med. Det gör sitt.

Dagens ros går till Daniel (jag måste ju ge åtminstone en tillbaka, så jag gör det nu, haha). Men jag hoppas att det går bra för er. Det gör det ju! Det låter bra för din del iaf. Kul. Då ses vi inte fören på Hultsfred nu då haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback