20071121

Inatt kikade han ut, lillMattsin, som nu har fått namnet Kian. Jag ska få träffa honom på måndag, då ska dom sladda förbi jobbet med barnvagnen : ) När Kian har lärt sig att leka så ska vi leka med bilar, jag har aldrig gjort det så Danne tyckte att det var ok.
Jag var inne på Krauta innan och skulle slänga lite saker samt lämna tillbaka sticksågen som jag haft i nästan en vecka, oj då, och passade samtidigt på att ta en fika med Erre. Vi kom fram till att under den tiden som Krauta har varit öppet i Jkpg så har det fötts 13 bebisar av personalen. Och vi har inte ens haft öppet i två år haha. Så om vi jobbar på i 18 år till så kan kidsen som är små nu ta över. Skitbra planering!
Idag gjorde Emil klart mitt badrumsgolv och resultatet blev jättefint. Varför nöja sig med halvbra liksom. Så thaanks.
Varför handlar allting om jobb hela tiden? Vad man än pratar om eller tänker på så är jobb alltid inblandat på ett eller annat sätt. It really sucks right now.



Sweet is the smile that paints you lips
Happy are those jeans to be shaping your hips
It´s true, I am stuck on you
Lucky is the shirt that covers your chest
Yeah wouldn't I be eager to discover the rest
Of you, I´m stuck on you..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback