Grâce à toi à nouveau je respire.

Ååh idag fick jag min väska och min plånbok. Och jag kommer älska dom båda som att dom var mina barn. Och jag ska ta hand om dom för dom är det finaste jag köpt på länge! Tror jag... Ha.

Heja LillMattsin. Kom ut nu, frisk och glad. Usch jag är så orolig så det känns som att jag själv ska föda. Läskigt värre. Men det kommer att gå bra. Jag har det på känn. Det kommer gå bra. Jag vet inte vad som är normalt med småttingar när dom ska komma ut...?

På tal om smått. Idag hade jag en kund på salongen. Hampus 2 år. Han ville inte klippa sig. Man kan nog ärligt säga att han hatade mig till en början, sen fick han leka med rakmaskinen och jag fick sitta på knä och klippa. Skitkul, verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback