Nyinflyttad och arbetslös.

Så nu har jag alltså flyttat in i lägenheten. Just nu sitter jag i mina pyjamasbyxor, kollar på mtv och tänker på allt jag måste göra. Diska, dammsuga, plocka in kläderna.... Underbara Danne & Emil hjälpte mig igår så nu har jag en fin toalett (som nästan är färdig) och en fin avdelare i rummet. Känns jättebra!

Idag blev jag av med mitt jobb. Från att ha tre lovande jobb till att ha ett extrajobb, på bara två dagar. Känns bra eller hur? Varför lovar folk så mycket som dom verkligen inte håller? Det gör mig så förbannad. Tur att K-rauta finns. Hur skulle jag klara mig annars..

Ikväll var det tänkt att kolla på Idol här. Men nu ska jag hjälpa till vid en fotografering. Varför ställer jag alltid upp på sånt?! Jag blir ju så jävla nervös. Usch. Ja ja det kommer nog gå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback