20071004

Nella du måste komma hem snart. Du måste umgås med mig och ge mig kloka svar på mina dumma frågor. För jag saknar dig, verkligen jättemkt. Carolina träffar jag på lördag. Det ska bli så skönt och så kul! Jag saknar dom verkligen. Och jag saknar våra måndagar i skolan. Alla måndagar som man inte gjorde nånting utan bara satt, pratade om allt. Allt som inte betydde nånting och om allt som faktiskt gjorde det. Jag saknar att sitta i tystnaden och bara lyssna på musik med Nella i klassrummet. Att inte behöva säga nånting utan du vet ändå att något är fel. Jag saknar våra fikaraster som alltid blev 10-15minuter för långa för att ni envisades med att dricka te och äta mackor med grovt bröd. Jag saknar inte skolan, det gör jag verkligen inte. Jag saknar er. Och det går alltid alldeles för lång tid mellan att vi träffas..
 


Kommentarer
Postat av: Nella

Din gullunge! Jag har verkligen glidit ifrån Internetvärlden, men Gud vad jag saknar dig! Jag tänker på dig varje dag och att vi bara Måste ses. Jag saknar saknar saknar dig. Jag ringer dig ngn dag, det lovar jag. För jag vill fortsätta vara en del av ditt liv. Du, jag tänker på dig. Jag hoppas att allt är jättefint, sötnos. Och de där tankestormarna, de bara måste komma över en ibland. Puss & kramar// Nella

2007-10-16 @ 19:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback