Don't let the devil ruin it all.

Idag har det varit mycket jobb. Mycket. Bara tre kunder men två av dem ville både färga och klippa. Den första tanten var inte så svår, hon ville bara ha underhåret färgat. Men sen kom Adela och ville färga aaaallt hår. Hon har inte lite hår alltså, även om man kan tro det när man ser det. Men tillslut så blev det jättebra, tycker jag iaf! Det är kul när man kan göra nån man känner fin. Så kan man titta på dom och känna sig nöjd haha. Egobooster?

Sen åkte jag till Krauta och skulle köpa trallgolv för halva priset, trodde jag. Men så var inte fallet. Det är då man är glad över att ha personalrabatt trots allt. Som vanligt kan jag inte bara gå in där och köpa nåt utan att prata med folk hit och dit. Men det är kul. Emil hjälpte mig med hängskenan till taket. Han skulle kapa den imon och i framtiden så ska han hjälpa mig sätta upp den med. Och lägga golvet i badrummet. Och välja dator. Fast det var mer Dannes avdelning. Jag och Emil virrade runt på MediaMarkt hur länge som helst för att kolla på datorer, hemma-bio-system och brännbara dvds. Dom två sistnämnda ska dock inte jag ha. På tok för dyrt!

Lagom till jag kom hem så hade mamma satt på Bonde söker fru. Kan det vara det bästa programmet? Haha sjukt kul är det iaf. Så nu sitter jag här och ska ladda iPoden till en lång natt. För med den här magvärken kommer jag inte kunna sova mycket. Jag ska nog värma vetekudden och snosa med. Usch inatt vaknade jag av att jag drömde om en tjock äcklig mask som fanns i min blivande lägenhet. Den var vit och ca 3cm lång. Hoppas att den inte finns på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback