Drags me kicking and screaming through fast dreams.

Jag har gjort bra inköp. Igår köpte jag en vattenflaska och en bag som stöder Rosa bandet. Och sen innan har jag faktiskt ett Rosa band också. Fatta vilken supporter jag är. Jag köpte även en klänning, ett pannband och en väska. Men det var mest för mitt eget välmående : )
Jag började dagen igår med att gå på en jobbintervju. Och jag hoppas innerligt att det gick bra. Det kändes bra. Men man vet ju aldrig. Sen tyckte jag minnsan att jag var värd lite shopping! Med en nybränd skiva i bilen och tankarna inställda på att göra åt pengar så gick jag med glad min ut på stan. Sen kom My och gjorde mig sällskap och vi åt på Jensens Bøfhouse. Världens konstigaste servitriser, utan tvekan. Men TACK JENNY för att du var så gullig och tog hand om oss, inte.... Sen åkte vi till Challe och klippte hennes kille. Eller jag klippte. My satt mestadels i köket och snackade skit med Erica och Challe. Sen blev det IKEA för hela slanten. Eller Mys alla slantar (?!), jag köpte faktiskt ingenting. Men hittade en del fint till min framtida lägenhet. Jag har redan en stamgäst som har paxat soffan/mattan på golvet haha. Sen åt vi vrööööölfika på A6 och tittade på en snygg Sccchtock så att säga. Som avslutning på dagen så åkte vi till Malin för att kolla på CSI. En väldigt bra dag i min mening.
Idag däremot ska jag städa mitt rum, mindre roligt. Och sen ska jag träna. Kan inte säga att jag tycker att det är skitkul heller direkt men ack så nödvändigt. Varför fick inte jag bra gener för?! Jävla Kärran och BernieMac.
M drömde om mig inatt. Och jag vill verkligen veta vad det var men det säger han inte. Vilken elak kille. Det var tydligen nån såndär typisk killdröm?? Blää.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback