I love to roll

Det känns som att alla världens bokstäver trillar ner på mig just nu. Det känns verkligen som att jag måste skriva nånting. Men jag vet inte vad! Det är det som är det konstiga i den här historian.
Imon ska jag kolla på Daveans lägenhet. Tänk om den är sådär grabbig och läskig. Då kommer jag inte kunna bo där ju.. Egentligen vill jag köpa en lägenhet som bara är min min min och som jag kan göra om och ha massa fina saker i och fint golv och fina tapeter. Men hur skulle jag ha råd med det? Jag har inte sparat en enda krona sen 1995 då man fick veckopeng om man var riktigt snäll. Fast allt är nästan bättre än min lägenhet i Värnamo. Men den var rolig. Vi hade iaf tre goa fester där. Det fick ju inte plats så många. 18kvm är ju inte nåt man annonserar ut en fest på. Shit pommes vilka kvällar haha. Jessika hade spelet, Holm snuset, grannen fick stå för stereon och sprit var det ju ingen brist på direkt. Däremot sängplatserna var det lite tight om. Nee det var sjukt kul helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback