i'ma done accept it, you got a bright future don't let my gun affect it

Jag har hittat en ny favoritsajt! Eller den är ju säkert inte ny, men jag har inte sett den innan iaf. Det är jättebra faktiskt. Man kan lyssna på musiken, innan man köper den. Och så kan man välja att bara köpa enstaka låtar från ett album osv. Och det bästa utav allt är att det är ny svensk musik som inte finns att ladda ner. Jag kommer att tillbringa många timmar där iaf. För jag saknar en riktig skivhandel i Jönköping. Åhléns är väl ok men ändå inte helt ok. Det finns inte så stort utbud där. Nästan bara radiomusik. Jag snubblade över Kents nya skiva inne på Statiol och, naturligtvis, köpte jag den. Men kom på i efterhand att det bara var den 15/10. Albumet skulle ju inte släppas föräns idag!? Skumt det där. Men skivan är grymt bra. Funderar på om jag ska köpa den limiterade utgåvan också som innehåller en 123 sidor lång bok. Men å andra sidan har jag inte läst den boken som följde med Lars Winnerbäcks album än. Och det är ju iaf över ett år gammalt. Iaf kolla in www.klicktrack.com

Om en timme börjar Bonde söker fru. Jag är asladdad. Nästan lika laddad som för Idol-fredagarna framöver. Heja heja Daniel och Amanda. På fredag skulle hon sjunga Vincents låt Don't hate on me. Jag tror det kommer bli kanon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror min kära chef gjorde ett stort misstag när han satte upp kents album redan den 13.. stockholmare du vet ;)

Postat av: my

har du missat skivlagret?
billigt och mycket skivor = kanon bra!

2007-10-17 @ 23:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback