Jävla Pamela.

Jag kan inget annat än hata Pamela Anderson just nu. Hon har ju faktiskt skillt sig med båda mina män! Hur kan hon vara så elak mot dom. Eller ja. Varför var dom tillsammans med henne? Vad är det med stora bröst och blondt långt hår som killar faller för? Vad ser dom i det liksom...... Hrm.. Kommer dom till Sverige så ska jag ta hand om dom, dom stackarna. Gråt ut i mina armar bara. Brustna hjärtan kan jag vid det här laget.
Förresten vad är det med killar nu för tiden? Jag mötte en i helgen som ville ha en puss av mig, för han och en kompis hade slagit vad om att han kunde få det. När han 5min tidigare berättat för mig hur lycklig han var med sin tjej! När jag frågar honom om hans flickvän sa han bara: Men det är annat riktnummer sötnos, det gör inget. Usch säger jag. USCH. Nej, han fick ingen puss och jag tror han blev lite arg. Men jaa. Så är det. Män har alltid varit, och kommer alltid att vara, ett enda stort mysterium. Men nu har jag en hemlig pojkvän! Haha. Vi ska inte kalla varandra för söta saker. Vi ska svära, supa och vad var det mer? Jag kommer inte ihåg. Men trivselregler kallade han det. Fint det. Vi ska heta "Dom utstötta" i efternamn. Det kommer bli toppen!       
                                   image131 
Dumma elaka Pamela. Och nej. Jag har inte gjort bilden själv : )

Kommentarer
Postat av: my

alltså du får ju bestämma dig! först ville jag ha tommy lee och då ville du det med och då sa jag va fan jag ställer upp för laget och tar kid rock istället och nu vill ud ha honom! kan jag aldrig få en kille?! jag får leva själv i resten av mitt liv :P hahahaha. nu har vi kollat på sändningen. kritik kritik jättekul med konstruktiv kritik nej. haha. idol tonight! puss

2007-10-12 @ 10:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback