Sleepyhead.

I natt innan jag gick och la mig så tänkte jag att jag skulle sova ut idag så jag ställde inte min klocka. Jag vaknade kl 13 och fick lite smått panik när jag insåg att jag kunde sova 12 timmar i sträck utan att vakna en enda gång. Så jag flög upp ur sängen men kom fram till att det inte fanns så mycket att göra iaf. Så jag käkade lite frulle och sen tvättade jag min bil, hör och häpna. Sen satte jag mig framför datorn och hörde ett högt DUNK. Shit, tänkte jag, nu har dom jävlar skjutit en älg. Det är ju älgjakt här i byn så att säga. Så jag gick runt och kollade lite men insåg att det faktiskt var en liten fågel som flugit in i fönstret. Eller den var inte så liten. Typ lite mindre än en skata. Och jag tror att den flög in så hårt i fönstret att den faktiskt bröt nacken för när jag tog upp den så hängde huvudet väldigt löst. Läskigt. Så jag och Billy hade en ståtlig begravning för den lilla pippin och jag önskade honom all lycka på sin väg till himlen. Jag nynnade på Lars Winnerbäck för det var det ända jag kunde komma på. Billy satt bara och kollade på. Han är ju verkligen som en hund. Knäppskalle. Sen gick vi och lämnade pippin i sin nya fina grav.
Sen gav jag mig ut och gick. Och sen in i duschen och sen lagade jag mat. Husmor Katrine har varit igång idag. Det är inte varje dag det händer. Jag gjorde tillochmed tillräckligt mkt mat för att det skulle räcka till matlåda haha.
Sen trodde jag att Johan skulle komma hit men han har inte ens ringt och sagt att han inte skulle komma. Usch jag blir så arg när folk inte hör av sig. Jag kunde gjort något kul ikväll istället för att bara sitta här som ett fån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback