Vad gör jag när ingen ser?

Jajjemen utmaning på högsta nivå. Coolt. Jag har aldrig blivit utmanad innan haha. Here it comes:

- När ingen ser så pillar jag mig i näsan. Det är sant. Jag har alltid en känsla av att det sitter torkat snor i näsan (jag hatar att snyta mig) så jag försöker få bort det så diskret jag bara kan.

- När jag sitter i min ensamhet brukar jag tänka på hur saker kunde ha varit. Om jag hade gjort det på ett annorlunda sätt. Om jag hade sagt ja till det där erbjudandet eller om jag hade tackat nej till en viss sak eller om jag helt enkelt att gjort nånting annorlunda.

- När jag är ensam hemma så brukar jag leka rockstar. Sätta på datorn/tvn på högsta volym och sen hoppa i soffan och sjunga i en gaffel eller det närmaste jag kan hitta. Brukar oftast vara en hårborste.

- När ingen ser på jobbet så sitter jag och spelar spel på min telefon.

- Jag går runt osminkad och med ostylat hår. Det vill säga att jag inte har fönat det/inte plattat det/inte har något vax i.

- Jag bakar kakor, lagar mat, läser, filar naglarna, städar. Jag hatar när folk tittar på när jag städar. Därför jag gör det så sällan haha. Allt det här är iochförsig saker som jag inte alls tycker om att göra ihop med andra men när man är själv så är det riktigt mysigt.

Så nu utmanar jag mina gamla classmates:
www.carollina.blogg.se
www.blogg.passagen.se /izmra_jag
www.blogg.passagen.se/somomtigavoreguld

Kommentarer
Postat av: frida heidi ninnie

Oj haha. jag såg att jag var utmanad nu :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback