En dag i stallet!



Igår var vi uppe hos Angelicas häst och red lite. Wilma heter hästen. Det var kul att rida igen och jag har saknat det fruktansvärt mycket. Hoppas att jag kanske kan få hålla på med det lite nu, men allergier kan man ju aldrig styra över riktigt. Kul hade vi iaf, och träningsvärk har jag idag! Haha. Jag har ungefär rört mig från sängen till datorn och från datorn till tvn osv. Fan jag knappt sitta!
 
Ikväll börjar Idol 2007. Bra som bara den, så att man får något att titta på. Jag har kollat på Dirty Dancing idag med. Och jag tycker den är bra. Jag kom på mig själv med att både le lite och hålla takten haha. Jag tänkte faktiskt ut och gå men kom fram till att det regnar satan ute och att mamma vill bli slingad i håret, så jag får göra en instats där. Har även ännu en gång gett vika för mina principer. Ska jobba för M på fredag. Usch jag vill inte jobba för henne men ändå vill jag ha pengar. Vilket dilemma. Men hur som helst. Nu jobbar jag onsdag-måndag. Så ett litet tag framöver lär min fritid bli lidande, typ som att jag inte kan sitta framför datorn eller kolla på tv eller så ; ) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback