Ibland så dör jag lite grann, när du halkar med din tunga på en bokstav i mitt namn...

Helgen är redan slut och inte gör det mig sorgsen ens. Känns inte som att det har varit helg. Har jobbat ända sen i onsdags. Ok det kanske inte ska heta "ända sen i onsdags" men är man inte van att jobba mycket då blir man ju trött. Jag blir det iaf. Märkte idag med att jag jobbat en timme för mycket idag. Grattis till mig. Jag trodde jag började 10 men började 11 och det märkte jag först när jag skulle gå hem. Jag som var så trött imorse!! Men ska jobba imon med sen är jag ledig till torsdag.

Josefine & Aalex har varit hemma i helgen igen. Det är alltid kul. Nu hade dom visst redan åkt till Kaxis när jag kom hem, för att sedan åka tillbaka till Mölnlycke. I fredags la dom ut kräftburar i Stensjön så på kvällen där var det middag hos mormor & morfar. Sen åkte jag hem och la mig. Ganska skönt faktiskt. Sen som sagt jobbade jag igår, slutade vid 16. När jag kom hem hade vi ingen ström så jag satte mig och läste och somnade med boken i handen. Vaknade kl 19 och ringde My. Men hon ville inte komma och äta kräftor hos oss. Sen så ordnade Josefine en liten minikräftskiva här med ballonger, hattar, snaps osv så det blev inte att vi åt förän sent och då var jag så trött så jag orkade inte åka till stan. Men det var kul igår. Pelle hade med sig ett band på när Jossan, Linda & Emma var små som hans pappa (vaktmästare på Stensholmsskolan) hade hemma. Helt otippat. Sjukt kul var det iaf!

Egentligen orkar jag bara inte mer. Jag vet inte om jag vill vara med om det här som händer. Om det ens är något som händer? Jag vet inte. Det är svårt. Kanske inte lika svårt för mig, som för dig. Eller..? Esch. Vad vet jag. Ingenting! Precis ingenting. Och jag kan inte tänka på något annat. Vill bara stänga in mig på mitt rum med en bok och min iPod och stanna där. Stanna tills allt har löst sig av sig själv. Fast det lär väl inte göra det antar jag. Vad händer när du väl är här?
Om någon tycker att jag ser ut som ett frågetecken just nu så är det inget konstigt med det. Jag är ett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback