Kärlek vid första ögonkastet.

Japp jag stapplade in på Media Markt (bland alla halvsura korvätande människor), gick direkt till kamerahyllan och såg den här. Jag kunde inte låta bli. Så jag frågade lite om den och insåg att jag kan ju varken mer eller mindre om att fota bara för att jag frågar om kameran. Jag vet ju ändå inte hur den fungerar eller vad allting heter. Men den lät bra. Så jag gick på säljsnacket och sen gick jag glad ut från affären med en relativt billig kamera, ett kamerafodral och en Jens Lekman skiva. Wohoo. Nu slipper jag tjata på alla andra att de ska ta med sig sina kameror, nu har jag ju en egen! : ) Dock är min "bara" på 7,2 megapixel. Jag vet inte om det är bra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback