Sen kom ingenting

Jag vet att jag sa att Kents nya singel skulle komma ut den 17 september. Det gör den också. Men som vanligt, som med allting nuförtiden, så har den läckt ut på internet. Och jag var ju inte sen med att ladda ner den. Annars har jag varit duktig på sistone och köpt singlar jag velat ha. Men singeln är precis lika bra som jag hade förväntat mig och nu längtar jag sjukt mycket till Kent konserten också!! Vad jobbigt långt det är till december just nu.
Sen kommer ju Winnerbäck med nytt material. Och Timo med. Winnerbäck besöker oss 6/12. Jag såg nu att Timo kommer till världens bästa park, Huskvarna, den 24/11!! Ååh alltså kan det bli en favorit i repris från förra året, när jag & My var på honom. Måste varit ungefär vid den tidpunkten på året. Skumt alltså.
Sen kommer Jens Lekman till BigBongo den 6/10. Och jag är nu ledig från jobb den helgen. Och det är samma helg som Angelica fyller år. Det här kan inte bli mycket bättre!

Kommentarer
Postat av: myran

kommer inte ditt favvo band him med nytt material i dagarna också? eller har jag hallucinerat det?! inte omöjligt iofs. jag tog precis en stänkare. haha. nej det gjorde jag ju inte men det skulle varit gott.

2007-09-17 @ 23:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback