Skitbyggare!

Jag fick ett bryt på jobbet idag. Jag helt och hållet föll ihop inombords. Jävla kunder som ska till att krångla och vara ELAKA! Vad får dom ut genom att vara elaka mot mig. Gå till personangrepp. Jag har väl aldrig gjort honom nånting. Idiot. Det hela slutade med att Johan kom in och tog kassan och skickade ut mig att sitta och lugna ner mig i solen. Sen kom han och gav mig en Coca Cola och tröstade mig. Sen satt vi där och pratade om elaka bygg-gubbar som alltid tror att dom har rätt. Så numera ska jag inte ringa Jouren, som för övrigt också var helt knäpp idag, utan jag ska ringa Johan eller Chris.
Resten av dagen flöt på snabbt och bra. Fast usch, jag var irriterad hela förmiddagen. Det var möte på jobbet idag och dom som skulle gå på det kunde ju, naturligtvis, inte jobba. Så jag och Danne fick gå på lunch jättetidigt. Jag var i byggen som vanligt och vi bestämde att vi skulle gå vid 13.30 och äta för att vi skulle hinna tillbaka för mötet började 14.30. Men INGEN kommer och byter av mig. Sen så lämnar jag nyckeln till byggkillarna och går in. Då skäller B ut mig för att jag är sen. Men varför kunde inte hon eller M kommit ut och bytt mig då!? Vad är det för fel i deras klimakteriehjärnor!! Jag ska fortsätta kalla henne tant bara för att hon tänker ju faktiskt som en tant. Sen när hon kommer på att hon gjort fel så kommer hon och fjäskar. Varför?!

Jag kanske ska gå ut imon. Jag känner att jag behöver det. Så då gör vi det. Hoppas jag! Haha det kan bli kul. Jag o kussiluringen på nya äventyr. Jag vill att det ska vara fint väder imon. I need it. Det är tråkigt att alla andra jobbar.. Jättetråkigt faktiskt.

"Oj då, jag slumrade visst till här du! Hehe. Vad vill du ha hjälp med? Jaha en silikonspruta, höhö, vad är det? Var finns dom?!" - Syllan, aka Jouren, idag på jobbet........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback