With or without you.

Jag både hatar och älskar att hitta gamla saker som man glömt bort att man någonsin haft eller som man har fått av någon. Det är därför det alltid tar sån fruktansvärd lång tid för mig att städa mitt rum. Jag hittar alltid massa saker. Men nu har jag lagt undan lite grejer. Linus hjälpte mig att bära det till bastun haha. Sen så visade jag det för Angelica. Det var ju faktiskt lite sött gjort, då på den tiden, när allt fortfarande bara var en lek. Men nu i efterhand så känns det inte som att det var en lek. Allting som man gjorde då, har ju satt sina spår. Varför visste man inte det då, så att man kunde gjort saker och ting på ett annat sätt. Ung och dum. Det var nog inte bara jag som var det.
Vad arg jag har varit på min mamma för att jag har trott att hon hade slarvat bort ett foto för mig. Ett ganska viktigt foto.. Men jag hittade det idag. Det var jag som hade lagt undan det själv. Men jag måste gjort det i sömnen eller något för jag har inget som helst minne av att jag lagt det där det låg. Konstigt det där. Sen hittade jag mina gamla anteckningar från 1an på Sanda. Av nån konstig anledning har Jesper skrivit på baksidan "Är det ingen jävel som minns 28maj?!" Jag kan inte ens komma på att vi skämtade om det datumet. Jag vet att jag frågade honom en gång och då sa han bara att han tyckte det var ett bra datum! Haha. Sen så var det ju naturligtvis maaaassa anteckningar från dom skitsura tyskalektionerna. Om vem som hade fula skor, eller vem som var syskon med vem, eller vem som var en slampa, eller vem som var snygg. Jag och Monika kunde hålla på så i evigheter. Fast detta var ju från Ad-tiden. Så om ni undrar varför jag inte kan ett ord tyska efter 4 år så kan ni kolla i mina böcker. Det står inte mycket vettigt där!

Idag har jag fått jobb. Yeeah. Det trodde jag aldrig : )

Kommentarer
Postat av: bara my

ska jag hälsa henne från dig då när jag är där? hey cat jag ska hälsa från min vän cat. haha. skumt. hoppas att resan blir av bara. för annars kan jag ju inte hälsa. haha.

2007-09-20 @ 22:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback