Your home is where the dark is, i should have told her

Först så visste jag inte vad jag skulle tycka. Sen visste jag precis vad jag skulle tycka, och när jag väl gjorde det så var det fel. Så när jag tyckte som alla andra tyckte att jag skulle tycka så var det också fel. Och nu när jag sitter här och tycker som jag gör så är även det fel! Att man aldrig kan hålla sig till en sak. Är det förvirrande? Det tycker jag med. Bra att man kan tycka så mycket va? Är det nåt slags bevis på att man inte är mer än människa och kan ändra på vad man tycker om andra människor. Ändra sig över en natt. Jag är faktiskt lite arg. Det är jag, det ska jag inte förneka. Fuck it. 
Nu skulle jag vilja skriva ett skitbra citat från nån film som skulle passa in här hur bra som helst, men jag är dålig på filmcitat. Jag håller mig oftast till låtar och dess texter, men ett filmcitat ger ett bättre intryck tycker jag. Synd att jag är så kass på dom. Jag måste öva. Kolla mer filmer. Hösten kommer nu och ger mig långa mörka kvällar där jag kan sitta i min ensamhet och lära mig filmcitat. Sen så! Förresten så hade Marilyn Manson ett citat från Katten I Hatten i sin bok. Ha. Det var kul. Jag vet inte varför jag gillar den filmen så mycket. En stor, fet katt som inte gör annat än hittar på djävulskap. 
På tal om filmer jag gillar så köpte jag Rapport Till Himlen på dvd häromdagen. Som för övrigt var en serie back in the days (1994). Jag har den iaf. Och det är jag glad för. Inte för att det är jättebra, men Prästen Allan kan vara den bästa karaktären jag sett. Och Mr. Splendid, usch vad äcklig Gert Fylking kan va haha. Vad jag även såg nu, som jag inte såg igår när jag tittade på det var att Musse Hasselvall, han i YKY motherfucker, är med som Viktors vän. Tufft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback