Söndag, sol och smguld!

Härliga söndag. Jag brukar inte gilla söndagar just för att det är sista dagen innan arbete, ofta är jag bakfull och ofta så är det trist väder. Eller så jobbar jag. Men idag är det underbara, härliga söndag! Det hela började inatt när jag åkte från My kl 05 och fick DN rätt i handen, men jag tackade nej och la den snällt i Westerlunds brevlåda. Sen vaknade jag vid halv tolv ungefär och såg att jag fått ett mess av R som ville klippa sig vid 10. Haha bra jobbat liksom. Men han var här innan och det gick ju bra. Tyckte jag iaf. Han blev en riktig schnygging. Solen skiner idag, om ni har missat det! Det är så skönt. Jag blir iaf mycket gladare av det! Sen ska vi in och fira att Hv tog guld med såklart! Sen kanske det blir lite mer firande? Jaa det är en bra dag helt enkelt! Nu ska jag laga mat med. hurtig är jag idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback