080815

Jag råkade slå över på 5an nu och dom visar The incredible Hulk. Hulken då, brottas just nu med hundar som också är "hulkar" tror jag, men hur som helst, så boxade han precis bort testiklarna på en av hundarna. Och jag kände väl att njaaa det var väl ingen film för mig. Däremot såg jag Hancock alldeles nyss! Jättebra film. Alla filmer som Charlize Theron är med i kan ju inte bli annat än bra för den delen. Men ska ni se en film, så se den.
De senaste dagarna har handlat om min födelsedag, hur det nu blev flera dagar vet jag inte men så är det. I tisdags firade My mig eftersom hon åkte tll Grekland i onsdags. I onsdags fick jag mitt första grattis sms kl 01.21 på natten och så fortsatte det hela dagen sen. I torsdags firade vi mig hemma i Baggarp för halva släkten och imon ska resten av släkten få sjunga för mig.
Jag borde egentligen berätta om min otursdag igår haha. Men det orkar jag inte, kan summera den såhär: försov mig, brände mig på plattången, skrapade upp en knoge, slog i armbågen, fick andnöd, blev påkörd av en tant på cykel, Calla bet sönder mina strumbyxor... Ja ni förstår ju. Tur att släkten livade upp mig och att Familjen spelade gratis på Vätterstranden. Idag spelar Elin Sigvardsson, men jag kände att det räckte med att stå själv där en kväll haha. Dessutom var jag så sjukt sugen på vårrullar så jag var ju tvungen att äta det!

Kommentarer
Postat av: Nathalie.

Det ska jag inte glömma :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback