Duschar inte folk nuförtiden?

Jag har åkt buss två ggr idag. Båda gångerna satt jag bakom/jämte folk som luktade illa! Inte sådär ok-han-kanske-glömde-parfym-idag utan mer som fy-fan-vad-det-stinker-jag-kan-inte-sitta-kvar! Fast jag satt ju kvar. Kändes som att det var det mest hövliga att göra. Är det för att det regnar ute? Att vissa luktar som blöta hundar då? Ja, jag vet inte. Äckligt var det iaf.
Idag är jag även ledig. En dag i veckan känns sådär kul, för då hinner man liksom inte riktigt vara ledig för man har så mycket man måste göra. Jag tänkte jag skulle sova ut ordentligt idag men vaknade som vanligt vid 9 och kunde inte somna om. När jag jobbar kan jag sova hur mycket som helst men när jag är ledig så är det helt omöjligt.
Jag har hunnit städa lite och gått på stan i stormen. Det var en kille från Telenor som försökte stanna mig mitt i allt regn och prata om telefonabonnemang. No thanks dude..
Snart ska jag ställa mig och laga mat. Idag är det falukorven som ligger risigt till så att säga. Hoppas det blir gott för jag är riktigt hungrg! Sen kommer SnyggFredrik och ska klippa sig. Sen kanske Martin och sen Aalex. Heja mig!

Kommentarer
Postat av: Malin

Kul inlägg, jag tycker att du skriver jättebra! :) Eller, jag vet inte varför gillade inlägget.. nåt har du i alla fall! :p

Ha en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback