081230

Bitter och cynisk. Jo jag tackar jag ;) I like you to.

Jag är så jävla trött. Somnade i soffan igår efter att E gått. Jag tror inte ens han hann utanför dörren innan jag däckade. Vaknade vid halv tre snåret och borstade tänderna och gick och la mig i sängen. Drömde jättekonstiga drömmar som jag knappt kommer ihåg nu. Men det var om raketer och att jag bara vägrade sälja dom. Nån undermedveten rädsla jag har?

Imon är det nyårsafton. Så käckt! Jag hade en vän en gång som sa "Gott nytt jävla år!" och lite så känns det som att detta året kommer att sluta/börja. Ibland tar saker tid. Lite längre tid än vad man egentligen vill och saker går inte över av sig självt. Men imon åker jag till Myris i hufvudstaden och då släpper jag allt som har med Jönköping hemma i Jönköping. Hur bra är det på en skala :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback