Dagens inköp.

Skor från H&M. Väldigt käcka. Inte så egentligen men ett par såna här fattades hemma hos mig. Mamma tyckte att de såg ut som alla andra men där håller jag inte med henne. De här har dragkedja (på insidan) och snörning. Inte aaaaaalls som mina andra skor. Nej då. Jo, faktiskt, fast skillnaden är väl att de här inte går upp över vaderna och inte har nån klack. Voila! Ett billigt kap.


Sen blev det lite smått och gott. Nya droppar till mitt hår. Då min budget är lite skral såhär i juletider så fick det bli en billigare variant. Jag har alltid haft Farouks silkesdroppar men som sagt, plånboken är smal, så det fick bli dessa från L'oreal. Det blir nog bra. Jag ska ge dem en chans. Sen köpte jag på mig lite onödiga smycken haha. Jag älskar ju det här armbandet och har det redan i svart så en färg till gör ju ingenting! Min fråga till H&M är varför de inte har gjort dem i fler färger?! Och sen blev det en spännande ring också. Jag brukar inte använda ringar så sett men den här var ju för söt. Hade min syster varit här hade hon sagt "typiskt dig". Men vadå? Man ska väl köpa sånt man tycker om?
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback