Lördag.

Jag har sett fram emot den här helgen hela veckan. Varför vet jag egentligen inte.. Kanske av den enkla anledningen att det är första helgen på väldigt länge som jag inte jobbar OCH inte har något inplanerat. Alltså en lugn helg som blir som den blir. Hur skönt som helst. Egentligen borde jag vara ute och leta efter julklappar men jag har absolut ingen lust för det. Kan ju faktiskt kolla efter lite på nätet.

En liten stund har jag varit ute iaf. Syrrorna + Aalex var och hämtade mig innan så vi var på Media Markt en sväng. Datainköp, dock inte för min del. Det hade ju varit alldeles för bra. Jag nöjde mig med Timos nya skiva och en Him cd/dvd. Räckte gott och väl för mig. Och Timos skiva är jättebra, så lyssna på den! Sen åt vi på Alcamo. En sallad blev det för min del. Med mycket fetaost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback