Måndag.

Jag har fått sån fantasibrist på rubriker på senaste så ett tag framöver får det nog bara bli vilken dag det är, som synes.

Så måndagen är över strax. Dagen har gått ganska fort faktiskt. Har hållt på att flytta runt på tapeter hela dagen på jobbet. Och är inte klar än. Undra hur mycket träningsvärk jag kommer att ha i mina armar imon. Skönt alltså. Och jag klämde mig så satans innan. Lyckades ha långfingret emellan när jag skulle slänga in några tapetrullar i sitt nya fack. Det gör ont än! C sa: Men gråååt då, om du vill det!! Haha, nej jag ville inte gråta men ont gjorde det.
Pappa skrämde halvt ihjäl mig när han stod bakom mig och frågade mig en sak på nån konstig dialekt. Kul, jättekul. Sen kom Jossan och Aalex in och lämnade sin dator som supersnälla E ska fixa åt dem. Som tack för besväret fick han en julklapp. Jag tror det var en Alladinask. Det lät som det när man skakade den. Det hade varit gött med lite godis nu... Typiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback