Söndag.

Igår var jag och fikade med Malin. Så himla trevligt! Det blev en väldigt lång promenad innan vi fick ett bord på Georges tillslut men det var det värt. Riktigt gott med blåbärssmoothie.
Vi kom fram till att vi är trötta på singellivet men att det samtidigt är ganska skönt, när man inte riktigt vet vart man står i livet. Allt kan ju helt plötsligt bli så mycket svårare när man har nån annan att tänka på, utöver sig själv. Och ja! Haha, vi såg genom fönstret två som stod och grovhånglade! Mitt framför ögonen på alla andra. Alltså det var nästan som att titta på porrfilm, dom var så jävla på varandra! Det var faktiskt lite snuskigt. Sen var dom typ bara 16 oxå.
Vad gjorde man själv när man var 16? Jag tror jag var tillsammans med O då. Jag har så svårt att hålla reda på årtal och hur gammal man var vid vissa tillfällen. Man borde verkligen tagit fler kort under åren som gått.

Jag sa ju att jag köpt Timos nya skiva. Shit mannen! Hans tolkning av Mariah Careys - Without you har gått varm sen dess. Sen gör han en superfin duett med Maia Hirasawa med låten I got you babe (Sonny & Chers gamla dänga). Så mysigt.

Kommentarer
Postat av: tjejen som timo stalkar from time to time

jag har lyssnat sönder about you now och without you. i love him.

2008-12-08 @ 01:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback