081214

Har tänkt på en sak. Det är bara 10 dagar kvar till julafton! Skit också. Jag har några klappar kvar alltså. Är ledig på tisdag så får nog shoppa loss då. Jag hade en klapp klar till My men då den tog slut fick jag börja tänka i helt nya banor, då jag inte heller kunde hålla mig utan berättade vad jag hade tänkt köpa haha. Ibland vet jag inte hur jag tänker. Men sen har jag en kusin kvar och nåt till mor&far kombinerat. Jag är så grymt dålig på att komma på saker.

Nu är det bestämt att vi ska fira nyår i Sthlm. Vad kul! Tråkigt att behöva jobba och sitta på en buss i 5 timmar först bara. Men det blir nog bra tillslut. Jag hinner vila upp mig på bussen iaf haha. Sen blir det full rulle hela natten. Hoppas jag!

Kommentarer
Postat av: H*

- haha precis : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback