081230 nr 2

Jag gick hem från jobbet idag. Jobbade i två timmar sen fick jag tillåtelse att gå hem. Jag vet inte vad det är med min kropp, men det är inget roligt. Vaknade idag av att ansiktet var igensvullet och näsan täppt som aldrig förr. Då näsan inte är något ovanligt och att det brukar gå över när man kommer upp tänkte jag att så gör det väl även idag, men nej. Fast nu på kvällen så är det mycket bättre. Jag har sovit mestadels hela dagen och druckit Echinafos(?). Så nu hoppas jag att jag är pigg till imon!!

När jag var på väg hem från jobbet såg jag att tanken lyste rött på bilen så tanka var ett måste. Jag tankade full tank för 360:-!! Hur billigt som helst. Sen köpte jag på mig två tidningar också till bussresan imon. En tattootidning så att jag kan få lite inspiration och en korsordstidning så jag har nåt att göra. Det har numera blivit en vana på jobbet at lösa korsord/sudoko i lunchrummet. Vilket är bra, för då kan man hjälpas åt.

Jag frågade mamma igår vad hon skulle säga om jag sa att jag ville tatuera mig igen. Jag fick samma svar som inför första tattoon. "Neeeeeej, varför förstör du din kropp på det här viset? Jag blir förtvivlad!" Typ. Nåt i den stilen sa hon. Hon dunkade dock inte huvudet i bordet den här gången haha. Och bara det måste ju vara ett framsteg..!

one step forward and two steps back
there's a million ways to get a heart attack
because of you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback