A wonderful day for succes.

Julia Roberts är just nu med på Oprah. Hon är 40 år och snygg som aldrig förr. Jag skulle gärna vilja se ut så när jag är så gammal.
Jag har redan hunnit vara en liten stund på stan. För att vara min lediga dag så är det helt otroligt. Men jag hann dock inte sminka mig innan jag gick så jag har återvänt hem nu för att göra det. Sen kommer Nella och vi ska ha en mysdag och äta lunch. Det kommer bli så bra!
My ska senare idag vara nån slags programledare och jag vill så gärna sitta i publiken och skrika "det står fortfarande bara 0-0!" Haha neeej det skulle jag aldrig göra. Jag tror det kommer gå skitbra. Hon är väldigt duktig på att prata och improvisera. Synd att jag missar hennes debut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback