Ha begär!

 Fint fint fint fotoalbum.
Tänk och ha den här söta lilla handdammsugaren hemma hos sig. Min lägenhet skulle aldrig mer ha några smulor.
Den här ringen skulle jag ha på mig varje gång jag gick ut. Busenkelt att visa hur ful killen är. "Kolla på min ring, pucko!!" Haha.
Wow.. Ge mig den här. Nu.
Aaaw. Dom här på Hultsfred tillsammans med Hasse & Frasse. Det är ju så man smälter in..
Åh jisses.
Vad fin den skulle vara i ett vitt rum. Framitida köp, My?
Dom här äckelgodisarna skulle jag vilja ge till en bitterfitta, just för att de är äckliga!
Aalex klagar alltid på mina knivar. Det skulle nog jag också göra om jag faktiskt använde dom, eller rättare sagt den enda kniv jag har. Men om jag ska köpa nya så vill jag ha dom här!

Allt är från Fredflare, Coolstuff, Bluebox, UrbanOutfitters och Designmyworld.net

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kan berätta för dig att jag har redan kollat ut en såndär fin lampkrona. och det finns att köpa liknande i jönnet men de är dyra men om amn är två går allt. haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback