I need a hero!

Jag ljuger inte när jag säger att det här har varit en väldigt lång dag. Jag har frusit hela dagen och varit allmänt nedstämd. Som jag ofta är nuförtiden. Jag skyller allt på vädret!
Men jag tinades upp till slut när jag och My klev in i bastun och svettades bort lite fett (önsketänkande), men sen avslutade vi med Carmen Electras stripteasedans. Haha. Sjukt kul och konstigt. Det ligger inte i min natur att dansa som om jag vore sexigast i världen. Jag tror jag låter dom som faktiskt är sexiga på riktigt att göra det istället. Men hur som helst så har jag och My ett riktigt bra paradnummer nu iaf! Ha..
Jag tror jag fick nån slags husesyn via webcam innan av D och hans vänner. Jag såg inte jättemkt men visst. Det kommer han inte minnas imon, för så är det alltid. Det var ganska kul när jag fick "Ursäkta, det var inte alls meningen att frilänsa som journalist..." kl 02.40 en lördagnatt. Man kan säga såhär; jag fattade ungefär ingenting!
Nu ska jag naaana. Mysa ner mig med värmekudden. Jag har märkt att jag somnar så mycket lättare med den. Bort med iPoden och in med värmekudden. Ska ju trots allt upp och jobba imon så lite sömn vore nog bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha kolla kommentaren från tjejen på min blogg. sjukt. puss snuttjulle ;)

2008-02-25 @ 02:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback