Tadaaaa!

Och helt plötsligt har jag lyckats göra en alldeles egen korvstroganoff! Med ris dessutom. Inte helt pjokigt för en matlagningshandikappad som jag. Om det ens är ett ord det vet jag inte men ganska passande var det.
Nu är det Fråga Olle, kvällens gäster är Elin Kling och KarlPetter. Elin ser ut som 14 år och jag avskyr verkligen alla coola modebloggare. Eller dom här unga tjejerna som är så tuffa att de får ha egna spalter och har bloggar hit och dit endast för att de klär sig i likadana dyra kläder. Det är ju verkligen kul med ett samhälle där alla uppmanas att se ut som tvillingar. Heja Sofie Fahrman m.fl.........
Tacka vet jag variation!

Kommentarer
Postat av: my

kolla hon har skrivit till mig på sin blogg. sjukt bra att man får svar när man frågar. haha.

2008-02-07 @ 17:29:53
Postat av: Anonym

nä det är ju inte lätt att veta när jag glömde länka. haha. jaja. det var iaf september som svarat på min fråga angående hennes kläder på p3guld.

2008-02-07 @ 23:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback