Where's the steetwise Hercules?

Helgen är över och den var ok faktiskt. Har hunnit med att jobba både lördag och söndag, vilket var kul, för det har varit mycket folk i helgen så det vart full rulle.
I lördags kväll firade vi lillkusinen i Lekeryd som fyllt 18. Och hans storebror fyller snart 20 så det blev kalas. Jättegod mat och framförallt mycket mat! Sen svek jag släkten och åkte till D.M och kollade på Melodifestivalen. Halva iaf haha. Usch varför måste de ens visa det längre? Jag tycker bara det är pinsamt. Men men. Alla kan ju inte tycka som jag. My & jag hade även lampkrig med hans grannar haha. Sen efter det så gick jag och My en runda på stan. Träffade lite folk utanför Centrum men orkade aldrig gå in.
Igår var det jobb igen sen så var vi ute på en liten promenad för att sen kolla på Miami Ink, Singing Bee och Köping. Jag trodde verkligen La Ink skulle börja igår. Jag blev lite besviken faktiskt. Men jag klagar inte. Ami är ganska snygg, han är ju trots allt från Israel. Eller hur haha. Sen skulle vi se på film och jag somnade som vanligt. My väckte mig när filmen var slut för då skulle hon gå hem. Sen gick jag och la mig.
Och nu mina damer och herrar har jag vaknat upp till en dag full av solsken, och vad ska jag göra idag då? Jobba!!! Varför skiner alltid solen när jag jobbar. Jag lovar imon kommer det vara skitväder bara för att jag är ledig. Piss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback