den segaste kvällen, nånsin?

Och här ligger jag. Fullproppad av pizza, har nästan druckit upp 2 liter cola, kollar på film och är alldeles ensam. Har ju valt det själv, men det känns ändå dumt på nåt sätt. Har precis kollat på Just my luck. Jag har väl aldrig riktigt gillat Lindsey Lohan men det var ok. Nu ska jag se The wedding date. Ser ni vilket håll temat på kvällens filmer lutar åt? Jajjemen.
Jag är så fruktansvärt sugen på att ha en liten bebis. Sjukt! Jag har inte ens någon att skaffa barn med men med alla bebisar som ploppar ut överallt så börjar man ju fundera. Haha bara för att jag tänkte på det här nu så loggade Daniel in och han har en bild på Kian. Kul att tillochmed (är det ett ord?) min dator jobbar emot mig. Fast den har gjort det mkt på senaste. Like banaaaaanas, crazy shit. Nu är det toatajm, nice bajs så att säga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback