En tycka-synd-om-sig-själv-dag!

Underbara dagar som dessa så kan jag tycka synd om mig själv. Dom dagarna man vaknar upp för att inse att 1. man har försovit sig, 2. man är jävligt förkyld 3. man har mensvärk och sist men absolut inte minst 4. en sprängande huvudvärk. Jag trodde alla älskade såna här dagar, men jag verkar ha fel.
Mitt i allt mitt tycka-synd-om-sig-själv-moment så blev jag sugen på choklad och fick för mig att någon klok människa sagt att man ska röra på sig när man har ont i magen. Så jag tog på mig mitt fynd (köpte jacka på H&M idag) och gick ända bort till Shell. Hela rundan tog nog ungefär 15min, om ens det. Men jag var ju ute lite iaf.
Nån som har ett bra filmtips till imorgon, läs onsdag, kväll? Mina idéer är slut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback