Grammis 2008

Mina frågor just nu är:
Varför hade Carl Bildt en soffa på sig?
Varför skrek Amanda när hon sjöng?
Varför fick Salem Al Fakir så många priser? Han suger ju...
Kan inte Sahara Hotnights sjunga live?
Känner Lars Winnerbäck verkligen inte en enda frisör?
Fick Mustach ingen mat? Han praktiskt taget åt ju upp micken..
Varför i hela friden spelade ett dansband? Såg ni Daniel Breitholtz min? Haha
Kan inte Gry klippa av sig håret igen? Det är mkt snyggare..

MEN. Det är ju bara min åsikt. Sverige är ett fritt land, man får tycka vad man vill. Förresten så är min prövotid över på körkortet. Grattis till mig och Angelica för att vi lyckats hålla kvar våra körkort i två år utan att det hänt några större olyckor. Om man inte räknar med dom i utlandet och dom när man satt själv i bilen haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till oss wwwwwwwwwieeeeee


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback