Hold the S because I am an AINT

Jag har verkligen försökt att ladda upp massa bilder nu, men lyckas jag? Nej.. Ja ja det får bli en sammanfattning av 2007 en annan gång. Blogg.se arbetar emot mig just nu.

I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art
I got an F and a C and I got a K too
And the only thing that's missing is a bitch like U

Jag är trött på det här nu, på riktigt allvar. Vad är det som cirkulerar i era små hjärnor? Jag citerar My: Är det bara luft som går mellan öronen på er?! För det var väl ungefär så du sa.. Jag menar dock andra personer men det har kanske inte med saken att göra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är fan tvärdrag mellan öronen

2008-01-07 @ 17:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback