Nytt personligt rekord.

I lördags var Europe på Elmia. Vem vill inte se dom en gång i livet?! Jag ville iaf det så Westerlund var så vänlig att släppa in mig. Det var en riktigt trevlig kväll med lite goda drinkar och lite tjöt med masa gamla gubbar som var säljare hit och dit. My & Emil jobbade på för fullt medans jag mest stod och tittade på fulla människor. Jag saknar verkligen en mysig pub i Jkpg där det kommer liveband och man bara kan sitta och mysa. Sen framåt småtimmarna så gjorde jag nytt personligt rekord genom att gå från toppen till botten på endast två sekunder. Inte för att jag var så draaagen men för att jag var trött och utan mat i magen. Så vid 02.30 bar det av mot Max. Vid den tiden på natten så är det inte dags för kassörskan att rätta folk... Jag tror hon var ny. Har aldrig sett henne innan iaf. Sen hem till lägenheten och äta och sen sova. Hann iaf kolla på Björn Gustavsson. Han är så rolig!
Jag ska jobba om inte ens två timmar... Uuh. Men imon är jag ledig! Ska bli skönt. Men ska försöka hinna med lite grejjer så det blir inte att sova för mkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback