Just a puppet on a lonely string.

Det är barn överallt. Och om det inte är barn så är det smådjur. Jag blir snart galen. Jag drömde häromnatten att jag var med barn och jag fick fullständig panik! Jag visste inte vem pappan var (trots att jag inte hade haft sex på jääättelänge) så jag ringde till D för att gråta ut. Och han skulle hjälpa mig hela graviditeten och sen blev han så fäst vid barnet så han stannade för evigt. Jättekonstigt. Usch, drömmar kan vara för jävliga.

Annars har det inte hänt jättemkt. Ska troligtvis köpa cykeln jag tittat på. Ska ringa till dom strax och be dom lägga undan den tills imon. OM den finns kvar. Mamma sa att jag fick 1000:- i födelsedagspresent så jag kunde köpa den. Tur att jag fyller år snart :) Och tur att jag har en jättesnäll mamma. Hon var här i förrgår och satte upp nya fina gardiner och pysslade lite. Det blev finfint. Nu ska jag ladda för en dag med klippning. Äta lite frukost också kanske. Det är ju faktiskt en vana jag börjat med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback