Mogen alabama.

Jag är faktiskt inte alls nöjd med den här bakgrunden. Mycket bättre innan ju.. Jag kanske kan ändra tillbaka på nåt sätt.

Innan satt jag och tänkte lite. Jag var riktigt sådär härligt filosofisk och verkligen beundrade mig själv för att jag har kommit ett steg längre nu (tror jag). Och när jag satt där och och peppade mig själv så började solen skina in i mitt fönster. Wow, underbart liksom, Han där uppe kanske hejar på mig ändå! Jag tittar ut...... och det sitter en stor jävla fågelskit på fönstret!! Haha. Nu sitter Han där uppe och skrattar "trodde du det själv eller". Och jag håller med honom. Varför trodde jag så. Allt är så skrattretande. Och jag kan ju inte göra annat än att bara..... ja, skratta åt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback